Van némi elmaradásunk Imperial Assault téren, ezt igyekszünk most behozni 🙂
Mivel legutóbbi ismertetőnk az Return To Hoth kiegészítőben található tokeneket (melyek nem szépek, de legalább laposak) helyettesítő figura pakkokról szólt – legalábbis háromról -, folytassuk a sort a maradék egyről röviden.
Itt van nekünk a sherwood-i erdőből a jóvágású Dengar, aki képességeit tekintve akár Frank Castle távoli rokona is lehetne. Csatában a szerzett Surge hegyeket felhasználva mindenféle kellemetlen kondícióval látja el a vele szemben állókat. A Punishment-et ráadásul egymás után többször is tudja aktivizálni, tehát te most lebénulva, elgyengülten vérzel.
Kampányban szintén mást sem csinál csak viszketést, fejfájást, hascsikarást és hasonló dolgokat okoz.
Összecsapásban fejlesztésével a csalánkiütést lecserélheti mondjuk émelygésre vagy kettős látásra.
Parancskártyái győzelmi pontokat, blokkolást és támadást adnak +2 Surge-el, amivel persze további büntetést lehet osztani.
A negatív módosítók remekül előkészítik a terepet csapattársainak, akiknek innentől kezdve csak félkézzel kell harcolni, másik kézzel (kezeikkel) nyugodtan számolgathatják a krediteket.
Az FFG-nek szokása két nagydobozos kiegészítő között azoktól független figurapakkokat kiadnia. Így járunk most is.
Kapunk egy hitehagyott csempészt, aki a saját zsebe tömködése helyett nem átall infót szállítani a Felkelőknek és lepuffantani az ártatlan Birodalmi és Söpredék egységeket.
A fiatalember lábában benne van a bugi rendesen. Miután közeli kapcsolatba lép valami tereptárggyal, még lép 3-at. Ha pedig végrehajtanak ellene egy támadást (és túléli, mert azért elég sovány a HP-ja), utána léphet 2-t. Emellett sebész pontossággal bénít, fókuszál, pirszingel és távolról is hatékony.
Fejlesztése segítségével 5 győzelmi pontot szerezhet a csapatának, amennyiben sikerül besurrannia az ellen Deployment zónájába.
Parancskártyái is meglehetősen hasznosak, csípőből tüzel, ha valaki mellélép, leszed egy negatív módosítót+2 sebzés+2 mozgás meg ilyesmik.
A végére hagytuk a nehéz esetet. Nagy, szőrös, szarvai vannak és
ja nem ez, hanem ez:
Szóval a Bantha Rider. Nem védekezik, mert olyan nagy, hogy tuti eltalálják, de 21 HP-ja van. Sok. Pont mint a kártyajáték. Ha többen mennek egymás után, akkor csak az első látszik. Mert nagy.
Annyira masszív, hogy arrébb tudja lökni a többi figurát, meg rájuk tud ülni, ha elfárad. Akár többre is egyszerre, mert az úgy kényelmesebb.
Szóval érdemes a Bantha Rider-t csoportok ellen használni faltörő kosként 🙂
A kampány során a Relocated segítségével bedobhatjuk a csapatba a Tusken-jeinket és Bantha-inkat akkor is, ha nem a sivatagban vagyunk (Mit keres egy bantha a 3. emeleten?)
A droid tábornokról elnevezett sebesülés segítségével pedig további HP vesztést és EKG jelet adományozhatunk egy negatív módosítót szerző ellenségnek.
Összecsapás során fitness guru trénerünk segítségével további mozgást adhatunk a lényeinknek, vagy az Interakció cselekvést az amúgy erre képtelen figuráknak.
A Parting Blow parancskártyával megtámadhatunk egy mellettünk lévő szökni próbáló figurát, viszont cserébe megbénulunk.
A jundlandi terror a kör végén a Tusken Raider vagy Bantha Rider figuráknak ad mozgást + támadást vagy akciót.
Opportunista egységek pedig az ellenfél sebesülése után kapnak 3 mozgást.
Mára ennyi, hamarosan folytatjuk a felhők közül.