4881969-stwars2015011_int2-4

Van némi elmaradásunk Imperial Assault téren, ezt igyekszünk most behozni 🙂

Mivel legutóbbi ismertetőnk az Return To Hoth kiegészítőben található tokeneket (melyek nem szépek, de legalább laposak) helyettesítő figura pakkokról szólt – legalábbis háromról -, folytassuk a sort a maradék egyről röviden.

swi21_layout

Itt van nekünk a sherwood-i erdőből a jóvágású Dengar, aki képességeit tekintve akár Frank Castle távoli rokona is lehetne. Csatában a szerzett Surge hegyeket felhasználva mindenféle kellemetlen kondícióval látja el a vele szemben állókat. A Punishment-et ráadásul egymás után többször is tudja aktivizálni, tehát te most lebénulva, elgyengülten vérzel.

dengar

Kampányban szintén mást sem csinál csak viszketést, fejfájást, hascsikarást és hasonló dolgokat okoz.

targeted-crueltybeaten-down

 

 

 

 

 

 

 

Összecsapásban fejlesztésével a csalánkiütést lecserélheti mondjuk émelygésre vagy kettős látásra.

punishing-strike

Parancskártyái győzelmi pontokat, blokkolást és támadást adnak +2 Surge-el, amivel persze további büntetést lehet osztani.

paybackbrace-yourselfdangerous-bargains

A negatív módosítók remekül előkészítik a terepet csapattársainak, akiknek innentől kezdve csak félkézzel kell harcolni, másik kézzel (kezeikkel) nyugodtan számolgathatják a krediteket.

Az FFG-nek szokása két nagydobozos kiegészítő között azoktól független figurapakkokat kiadnia. Így járunk most is.

Kapunk egy hitehagyott csempészt, aki a saját zsebe tömködése helyett nem átall infót szállítani a Felkelőknek és lepuffantani az ártatlan Birodalmi és Söpredék egységeket.

swi17-layout

A fiatalember lábában benne van a bugi rendesen. Miután közeli kapcsolatba lép valami tereptárggyal, még lép 3-at. Ha pedig végrehajtanak ellene egy támadást (és túléli, mert azért elég sovány a HP-ja), utána léphet 2-t. Emellett sebész pontossággal bénít, fókuszál, pirszingel és távolról is hatékony.

alliance-smuggler-elite

Fejlesztése segítségével 5 győzelmi pontot szerezhet a csapatának, amennyiben sikerül besurrannia az ellen Deployment zónájába.

smugglers-run

Parancskártyái is meglehetősen hasznosak, csípőből tüzel, ha valaki mellélép, leszed egy negatív módosítót+2 sebzés+2 mozgás meg ilyesmik.

self-defensesmugglers-tricksheart-of-freedom

 

A végére hagytuk a nehéz esetet. Nagy, szőrös, szarvai vannak és

y020

ja nem ez, hanem ez:

swi18-layout

Szóval a Bantha Rider. Nem védekezik, mert olyan nagy, hogy tuti eltalálják, de 21 HP-ja van. Sok. Pont mint a kártyajáték. Ha többen mennek egymás után, akkor csak az első látszik. Mert nagy.

bantha-rider

Annyira masszív, hogy arrébb tudja lökni a többi figurát, meg rájuk tud ülni, ha elfárad. Akár többre is egyszerre, mert az úgy kényelmesebb.

Szóval érdemes a Bantha Rider-t csoportok ellen használni faltörő kosként 🙂

A kampány során a Relocated segítségével bedobhatjuk a csapatba a Tusken-jeinket és Bantha-inkat akkor is, ha nem a sivatagban vagyunk (Mit keres egy bantha a 3. emeleten?)

A droid tábornokról elnevezett sebesülés segítségével pedig további HP vesztést és EKG jelet adományozhatunk egy negatív módosítót szerző ellenségnek.

relocatedgrievous-wound

Összecsapás során fitness guru trénerünk segítségével további mozgást adhatunk a lényeinknek, vagy az Interakció cselekvést az amúgy erre képtelen figuráknak.

beast-tamer

A Parting Blow parancskártyával megtámadhatunk egy mellettünk lévő szökni próbáló figurát, viszont cserébe megbénulunk.

A jundlandi  terror a kör végén a Tusken Raider vagy Bantha Rider figuráknak ad mozgást + támadást vagy akciót.

Opportunista egységek pedig az ellenfél sebesülése után kapnak 3 mozgást.

parting-blowjundland-terroropportunistic

Mára ennyi, hamarosan folytatjuk a felhők közül.