Egy korábbi cikkben már mutattunk 12+1 remek fluff adaptációt az X-Wing játékban.

Ma megkísérlünk találni még legalább ennyit! Vegyük először terítékre a fejvadászokat.

1. Dengar crew

Dengar! Dengar! Den-GAR! – Mondaná dengar, ha egy Pokémon lenne. Tessék, most már a fejedben van, és többet nem tudod elfelejteni. Den-GAR!

A 6. fejvadász a Birodalom visszavág-ból megérkezett, és a nevesített pilótákra utazik. Persze ha szükséges, akkor egy névtelen senkit is meggyilkol, ahogy illik. De inkább hősökre utazik.

2. Boba Fett hajó, birodalmi

Bad boys, bad boys, what’s you gonna do when they come for you. És elhiheted, Boba érted jön, megtalál, akár hova is menekülsz. Ennek szellemében született a birodalmi Boba, hogy tudja módosítani a manőverét. Bár a képessége nem rossz, de a Firespray-nek kell valami túlélést, vagy sebzést elősegítő képesség, mert ez így nem elég. Főleg, hogy örülne az ember, ha utoljára lépne, és akkor még az Elite slot-unk is elmehet Veteran Instincts-re.

 

3. Boba Fett hajó,  scum

Oh, eleve már a kép is mutatja, hogy ez a Boba nem viccel. Bemegy a dolgok sűrűjébe, és pusztít mindent, ahol ér. Messze a legjobb Firespray pilóta a scum-os Boba, mindkét frakcióban.

4. Boba Fett crew

Meggyilkol valakit, szabotál egy rendszert. Kicsit körülményes a használata, de ha bejön, főleg egy pontért, akkor megéri minden rajparancsnoknak. Jah, csak a Scum-oknak. Rossz lehet birodalmi játékosnak lenni per pillanat.

5. Manaroo

Manaroo Dengar nagy szívszerelme volt, és gyakran megvakarták egymás hátát. A Jumpmaster-es cikkben írt erről kollégánk hosszabban. Kangaroo Manaroo elég jó support hajó, és akár „A” Punishing One-t is támogathatja a pályán, ha veszünk két kiegészítőt.

6. Tel Trevura

Ő egyszer felrobbant, de aztán mégsem. Majd pedig Boba gondoskodott róla, hogy mégis. Erről is írtunk hosszabban. Pont ezt tudja a hajója!

7.  Zuckuss és 4-LOM

A furcsa pár eleinte nem dolgozott jól, de aztán összeszoktak, és elválaszthatatlanok lettek. Akár melyik pilótát egészítjük ki a társával, meglepően jó és hasznos kombinációt kapunk.

Fordított felállásban is jól működnek, és máshogyan nehezíthetjük meg ellenfeleink életét.

8. Chewbacca

Hagyd nyerni a Wookie-t, mert úgyse’ robbantod fel. Chewbacca, legalábbis ahogy így visszagondoltam, volt a főbb szerelő a Falcon-on, próbálta egyben tartani az Ócskavasat. Mint pilótaként, mint legénységi tagként folytatja fő feladatát, és megpróbálja a pályán tartani a drága hajónkat.

9. Ozzel

Ozzel admirális parancsára túl közel lépett ki a Birodalmi Csillagflotta a Hoth bolygóhoz a gyors rajtaütés reményében, ezért a lázadók fel tudtak készülni a védekezésre, mert érzékelték a térváltást a műszereik.

Az epic hajók a gyors mozgásért cserébe csak kevesebb energiát generálnának. Ozzel admirálisnak a képessége egyfajta ellenszer erre, a pajzsokért cserébe szerezhetünk energiát, így továbbra is száguldozhatunk a Raider-ünkkel.

10. Nida kapitány

Ő üldözte az Avenger csillagromboló fedélzetén a Millenium Falcon-t keresztül az aszteroidamezőn. Képessége lehetővé teszi, hogy kisebb eséllyel menjen tropára a drága epic hajónk, ha mi is üldözni akarjuk a lázadókat.

11. Tarkin nagy moff

Acélos akaratával támogathatja a saját, szövetséges  hajókat, vagy gyengítheti az ellenségeit. Egy igazi katonai vezető. Mivel Huge ship only, ezért ritkán látjuk. De végül is jogos, hogy nem fog egy kis törékeny TIE Shuttle-be vagy TIE Phantom-ba beülni, hogy a Lázadás könnyű célpontja lehessen.

12. Guri a testőr

A szupermodell replikarobotot Guri-t Xizor herceg vette, és testőrként, valamint bérgyilkosként kamatoztatta a képességeit. Ez a befektetés 9 millió kreditjébe került (ez közel 90 darab, gyári, vadonatúj YT-1300-as ára!). Testőri feladatokat a játékban is el tudna látni a Bodyguard pilótaképességgel, míg maga Guri szereti bevetni magát a dolgok sűrűjébe. Kár, hogy csak ritkán él túl egy ilyen csörtét.

12+1 Intelligence agent

Kémkedés nélkül nem tudhatjuk biztosra, mit is lép az ellenfelünk. Szerencsénkre felfogadhatunk egy kémet, aki a környező hajók tárcsái közül egyet kileshet. Mivel eleve csak olyan sereg összeállításba jó, ahol van Boost+Barrel Roll-ra lehetőségünk, hogy reagálhassunk az ellenfél mozgására, mielőtt az meglépné, így kevés játékidőt lát ez az egyébként eléggé lebecsült kártya. Persze egy nagyon jó slot-ot foglal el, így már ezért is nehéz döntés az alkalmazása. Ha csak egy pontunk van, és nem akarunk initiative bid-re hagyni, akkor azonban gondolkozzunk el ezen a lapon!

Tetszett ez a válogatás? A kedvenc, tematikus lapodat még mindig nem veséztük ki? Írjatok nekünk, szerintetek melyik a legjobban eltalált kártya a fluff szerint! Addig is, az swmini legyen Veletek!